CENÍK PLATNÝ OD 1.2.2022
TERAPIE - INTUITIVNÍ LÉČENÍ 60 MIN. - 1000KČ/40eur
TERAPIE - INTUITIVNÍ LÉČENÍ 90 MIN. - 1300KČ/52eur
OČISTA PROSTORU BYTU-DOMU+ UKOTVENÍ LÉČIVÝCH ENERGIÍ 60 MIN. - 1000KČ/40eur
OČISTA PROSTORU BYTU-DOMU+ UKOTVENÍ LÉČIVÝCH ENERGIÍ 90 MIN. - 1300KČ/52eur
BACHOVKY MIX LAHVIČKA + VÝBĚR ESENCÍ - 450KČ/18eur
MIX LAHVIČKA BEZ VÝBĚRU - 250KČ/10
KURZ KYVADLA cca 4 - 5 HODIN - 1500KČ/60eur
MEDITACE S KŘIŠŤÁLOVÝMI NÁSTROJI - cca 2 hod - 450kč/18eur
VÍKENDOVÉ SEZNAMOVÁNÍ PÁTEK-NEDĚLE 4222KČ/ 170eur, ZÁLOHA 2222KČ/70eur
PŘIHLÁŠENÍ NA AKCE LÉČENÍ S LENKOU:
https://docs.google.com/forms/d/1dxGiQmXBFAaxuXO-HIVPaIq2RYYmN0-M-xtjmYkNSN0/edit
PLATBA NA VŠECHNY AKCE SE HRADÍ PŘEDEM
Storno podmínky:
0% - zrušení do 14 dní před akcí (vrátím 100% platby)
50% - zrušení do 8 dní před akcí (vrátím 50% platby)
100% - zrušení 7 dní před akcí (bez vrácení platby, můžete si najít za sebe náhradu)
Děkuji za respektování storno podmínek, vzhledem k náročnosti akcí a nákladům s nimi spojených s realizací.
REGISTRACÍ NA AKCI, VYJADŘUJETE SOUHLAS S TĚMITO STORNO PODMÍNKAMI.
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY AKCÍ DUCHOVNÍ SEZNAMKY DEJA VU
Poskytovatel akcí:
Lenka Hozáková
IČ: 45501122
Brněnská 225, 696 11 Mutěnice
Kontakt: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
/ tel.725 836 835
Všeobecné obchodní podmínky, dále jen VOP, vymezují vztah mezi poskytovatelem a klientem. Tyto VOP upřesnují podmínky rezervace, platebních podmínek i storno podmínky.
1. Rezervace
Objednat se lze pouze písemnou formou, na formuláři tomu určeném pro danou akci. Objednávka je závazná s povinností platby a místo bude rezervováno po zaplacení minimálně zálohy. Pokud platba nebude uhrazena do 14 dní od objednání, má poskytovatel právo objednávku zrušit.
2. Platební podmínky
Všechny platby za akce, se uskutečňují na bankovní účet poskytovatele vedený u FIO banky. Cena a záloha bude uvedena u dané akce.
3. Osobní údaje
Poskytovatel se ve všech směrech řídí zákonem GDPR o ochraně osobních údajů podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679.
Všechny osobní údaje poskytnuté klientem poskytovateli jsou brány za důvěrné a bude s nimi i tak zacházeno. Pokud klient nedá poskytovateli písemný souhlas, nebude poskytovatel jeho údaje nijak šířit a jsou určeny pouze pro účely dané akce. E-mail adresa bude pro tento účel uchována po dobu 3 let, od uzavření smlouvy – objednávky přes rezervační formulář.
4. Storno podmínky
Klient může zrušit rezervaci pouze písemně sms na tel.číslo poskytovatele 725836835 nebo na email adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Storno poplatek při zrušení rezervace klientem:
0 % - při zrušení rezervace do 35 dní před začátkem akce
100% Zálohy - při zrušení rezervace míň než 35 dní před začátkem akce nebo se klient na akci nedostaví.
5. Závěrečná ustanovení
Klient svou objednávkou dává souhlas s VOP podmínkami, které si přečetl a rozuměl jim. Tyto VOP podmínky vcházejí v platnost 18.6.2023 a změny a doplňky mohou být upraveny mezi poskytovatelem a klientem pouze písemnou formou.
V Mutěnicích, dne 18.6.2023
Lenka Hozáková
poskytovatel